Powered by Smartsupp

Vrácení a reklamace

V případě, že nejste spokojeni s objednaným zbožím, máte plnou možnost jej vrátit do 14 dní od obdržení zásilky, aniž byste byli nuceni uvést důvod. 

Vrácení zboží

  • Zákazník musí nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky informovat prodávajícího prostřednictvím e-mailu na adrese info@marne.cz.
  • Zákazník musí zboží zaslat doporučeně na adresu prodávajícího společně s vyplněním formulářem „Odstoupení od smluvy“ nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky.
  • Zákazník může vrátit pouze nepoužité zboží, tedy láhev původně uzavřenou! Nemusíte zboží vracet v původní krabici, stačí, když je správně zabaleno a dorazí v pořádku.
  • Po přijetí vráceného zboží obdržíte dobropis a celá částka včetně poštovného bude převedena na Váš bankovní účet. 

Reklamace

  • Reklamace je nutné uplatnit okamžitě, tedy v momentě, kdy se projeví vadné plnění.
  • Kupující je povinen co nejdříve informovat prodávajícího (emailem nebo telefonicky), čímž projeví svou vůli uplatnit reklamaci.
  • Prodávající následně přijme reklamované zboží společně s vyplněným formulářem pro reklamaci.
  • Není možné reklamovat zboží, které bylo poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za takové poškození nese odpovědnost přepravce. Vy, jako zákazník, jste povinni při převzetí zboží zkontrolovat stav obalu. V případě, že je obal poškozený, promočený nebo váha balíku neodpovídá, doporučujeme odmítnout převzetí balíku od přepravce a vrátit ho zpět. Reklamace u přepravce bude vyřízena naší stranou.
Zpět do obchodu